suellen.blogg.se

Om min vardag. Resan genom livets små stop å trassliga vägar.

medicin

Publicerad 2014-10-24 15:17:27 i Allmänt,

Blogga igen för 700111 miljonte gången undra om ja kommer hålla igång med denna blogg mer än att göra ett inlägg som ja annars alltid gjort.
 
Men denna gång är ju bloggen något speciell den är startad för att kunna gå tillbaka i tiden å läsa om hur allt var å blev.
 
Idag har dagen bestått av att åka bil å handla här å där men sist men absolut inte minst hämtat ut min medicin medicinen som ska göra att vi kan få en mini av oss.
Längtan å rädslan är något som löser av varandra i mitt huvve å min kropp. 
En utredning startade i augusti på kvinnokliniken där dom ej hittade fel på mej eller min sambo å då ja tidigare gjort spolning av äggledare å ätit pergotime så tyckte läkaren att vi direkt skulle få gå på ivf behandling. .. jag blev så glad men samtidigt lika rädd. Vad är de här vad kommer hända gör de ont kommer de fungera kommet ja äntligen få bli mamma ja frågor blev de till tusen i mitt huvve. . Så nu ligger de massa sprutor i mitt kylskåp å spray som ska börja tas om en vecka åå ja längtat ned skräckblandad förtjusning. 
Så denna blogg kommer nog vara rörig och stökig om ja känner mej själv rätt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela